عدم رضایت از شرکت گارانتی امداد (نا) سازگار

گفتیم بعد چند سال ram لپ تاپم رو از ۸ به ۱۶ ارتقاع بدم

رفتم رم خریدم دیدم سیستمم ایراد پیدا کرده هی BSOD میشه ، خلاصه دو سه روز گذشت و همه جاش رو تست کردم و مطمئن شدم که مشکل از RAM هستش

گفتم رم رو ببرم از خود فروشنده برام با گارانتی عوض کنه رفتم دیدم بیچاره فوت شده

گفتم مستقیم برم از شرکت گارانتی بگیرم ، رفتم شرکت امتداد سازکار و قطعه رو تحویل دادم فکر کردم همون لحظه عوض میکنه قطعه رو 

روز ۲۶ اردیبهشت تحویل دادم هنوز که هنوزه هر بار زنگ میزنم میگن در حال ثبت سفارش هستیم

۲۰۵ هزار تومن پول ram دادم یه بارم استفاده نکردم ازش انگار کادو دادم بهشون

 

پیگیری کردم چطوری باید ازشون شکایت کنم به سایت  https://www.itunion.ir/latest-news/sabt-shekayat.html

ولی این سایت هم خرابه ، یه بخش ارسال مدرک داره توی مرحله اخر ثبت شکایت که اگر عکس اپلود کنی خطا میده و اگر نکنی چون ارسال مدرک ضروری هستش شکایتت ثبت نمیشه

اینم وضع ما

البته امروز تونستم شکایتم رو ثبت کنم

امیدوارم که رسیدگی بشه

 

 

اینم از نظام صنفی تهران که ۲۵۰ هزار تومن برای شکایت میخواد

همین میشه تو این مملکت دزد و کلاه بردار کاری ندارن چون قانون به نفع اوناست

شروع رسیدگی در شورای انتظامی مستلزم تقدیم شکایت کتبی به دبیرخانه شورای انتظامی استان که در دبیرخانه نظام صنفی رایانه‌ای استان قرار دارد، می‌باشد.

شاکی می‌بایستی شرح شکایت خود را در فرم شکایت الکترونیکی از منوی شورای انتظامی، بخش ثبت شکایات بدوی ثبت نموده و دلایل و مستندات خود را نیز ضمیمه شکایت نماید، سپس تحویل دبیرخانه شورا نموده و در مقابل رسید اخذ نماید.

شاکی ‌باید هزینه دادرسی را به شماره حساب سپرده کوتاه مدت بانک پاسارگاد شعبه آپادانا به شماره ۲-۱۰۱۰۱۴۳۳-۸۱۰۰-۳۲۰ به نام سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران واریز نماید در غیر این‌صورت به شکایت وی رسیدگی نخواهد شد.

  • هزینه دادرسی در مواردی که شاکی شخص حقیقی باشد، مبلغ ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد.

  • هزینه دادرسی در مواردی که شاکی شخص حقوقی باشد، مبلغ ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد.

     

و اما پایان قضیه

یه روز صبح شنبه به جای زنگ زدن گفتم حضوری میرم و داد و فریاد راه میندازم ، رفتم اونجا و توی مسیر تمرین میکردم که چی بگم و دعوا رو چطوری باید شروع کنیم که بدون مشکل رم رو تحویل بدن

تا رسیدم اونجا دیدم که همه اونجان و یکم شلوغه

نوبت گرفتم و رفتم جلو و فیش رو دادم و بهشون تشر زدم که اینطوری نمیشه وقتی قطعه جایگزین ندارید چرا قطعه میدید به بازار

خلاصه گفت بشین تا زنگ بزنم انبار

زنگ زد و دو تا رم اوردن گفت اینا رو تست کن منم یکی رو تست کردم دیدم سالمه و به سیستمم میخوره برداشتم اومدم

2 thoughts on “عدم رضایت از شرکت گارانتی امداد (نا) سازگار

  • ببین اگر تو سایتشون نماد اعتماد الکترونیکی (e آبی) هست، از طریق اون لینک وارد سایت شو و شکایتت رو رایگان ارسال کن. برا من همچین اتفاقی افتاد، تو دو هفته پیگری کردند بهم اطلاع دادند؛ شرکته هم شاکی شده بود که خودمون حلش میکردیم چرا اینترنتی شکایت کردی!

Leave a Reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.