کیفیت بد غذای اسنپ فود و عدم پیگیری و پشتیبانی مناسب

کیفیت بد غذای اسنپ فود و عدم پیگیری و پشتیبانی مناسب ، چرا نباید از اسنپ فود استفاده کنیم

احتمالا همه تون اسنپفود رو میشناسید ابرپلتفورمی که اومده مثلا زندگیا رو آسون کنه ، ولی خب این اواخر با کنار زدن رقبا دیگه رقیبی کنار خودش نمیبینه تا بخواد باهاش رقابت کنه و کیفیت سرویس دهیش رو بیشتر کنه .

چه کنیم دیگه مملکت همین شده که هر کس هر طوری بخواد کلاه برداری کنه و کسیم نتونه پیگیری خاصی انجام بده ، یا هزینه پیگیری رو اونقدر بالا ببرن که شما بی خیال بشی

گفتم لااقل تو وبلاگ خودم بنویسم از این شرکت بی در و پیکر که هیچ ارزشی برای مشتری قائل نیست

چند هفته پیش اومدم اسنپ پرو هم خریدم که از تخفیفاتش بیشتر استفاده کنم خیر سرم

امشب تا دیروقت کار میکردم وقت نشد از رستورانی که میخوام سفارش غذا بدم رفتم توی لیست رستوران ها و یه رستوران دیدم به اسم برکت  ، اومدم توی لیست منوش تا ببینم چی داره ، من اکثرا جوجه میخورم دیدم یه غذایی گذاشته

خوراک جوجه کباب شاندیزی

یک سیخ جوجه کباب سینه مرغ ۳۰۰ گرمی شاندیزی، نان، گوجه، دورچین روز (ارسال محصولات تازه کنار غذا، متغیر متناسب با فصل)

 

یکی از کارهای کثیفی که اسنپفود انجام داده اینه که نمره ها و نظرات غذا رو توی این صفحه نشون نمیده و شما نمیبینی که هر غذایی چه امتیازی داده یعنی اگر ۲۰۰ نفر از یه غذا سفارش دادن و اون غذا امتیازش ۱٫۲ از ۵ هستش شما نمیبینی مگر اینکه روی اسم غذا کلیک کنی

تازه اینجام اگر یکی مثلا بنویسه غذا آشغال بود یا مزخرف بود ، شک نکنید اسپفود این نظر رو تایید نمیکنه ( رسما یه مدلی از کلاه برداری ) هستش.

خلاصه این غذا تخفیف خورده بود فک کنم شده بود ۱۰۰ یا ۱۱۰ تومن گفتم سفارش بدم ببینم چی میشه

یه ربع بعد عذا رو اوردن و این غذایی هستش که به من تحویل دادن.

تا در ظرف رو باز کردم این صحنه رو دیدم ، بوی سوختگی خونه رو برداشت بعد این غذا اصلا ۳۰۰ گرم نبود تازه دورچین هم نداشت !!! ( میبینی چقدر راحت مردم رو احمق فرض میکنن ؟؟!!)

توی بخش پشتیبانی اسنپفود پیام گذاشتم که آقا غذا اینه و عکسش رو فرستادم

یه بنده خدایی ۵ دقیقه بعد تماس گرفت که : امکان برگشت سفارش نیست !!

گفتم چرا ؟ گفت : همینی که هستش ! پولت رو پس نمیدیم و غذا هم خیلیم خوبه

گفتم من قبول نمیکنم غذا این باشه و وصل کنید به یه مسئول بالاتر من بتونم باهاش صحبت کنم

گفتن : نمیشه و خدافظ ( دوس داشتی برو برای رستوران نظر بزار )

گفت اسنپفود کیفیت غذا رو تضمین نمیکنه

گفتم آخه فلسفه ایجاد پلتفرم اسنپ پس چیه ؟ اگر قرار نیست کیفیت غذا رو تضمین کنه یا حق مشتری رو از رستوران بگیره

این کار باعث میشه رستوران با خیال راحت دوباره همچین غذایی رو بده به مشتریا

رفتم پیج رستوران دیدم یه بنده خدایی قبل من کامنت مشابهی گذاشته بود ( یعنی این رستوران قبلا هم همچین کار کثیفی کرده اسنپفود هم هیچ کمکی نکرده و مانع کار رستوران نشده ، بلکه با این سیستم فاسد اسنپفود رستوران تشویق میشه به این مدل از کلاه برداری )

 

خلاصه توی بخش پشتیبانی نارضایتی رو زدم و خواستم ببینم پیگیری میشه دیدم خبری نشد ، رفتم توی چت پشتیبانی و دوباره پیام گذاشتم که غذا اینه و …

چند دقیقه بعد یه زنه زنگ زد که حرفای همون پشتیبان رو تکرار کرد

تا بهش گفتم پس وظیفه شما چیه اونجا چیکار میکنید ؟!

برگشت گفت در چارچوب ادب صحبت کنید و گوشی رو قطع کرد 😀

 

کلا پیگیری نمیشه این مسائل و اسنپفود هم با خیال راحت اجاده میده رستوران هر کاری خواست بکنه و غذای سوخته رو به اسم برشته یا هر مزخرف دیگه ای به مردم قالب کنه

حالا یه شکایت توی سایت سازمان حمایت از مصرف کنندگان ثبت کردم تا ببینم چی میشه

در کل از این پلتفرم های بی مسئولیت سفارش ندید پاشید برید دم رستوران لااقل میبینید چی بهتون تحویل میدن

2 thoughts on “کیفیت بد غذای اسنپ فود و عدم پیگیری و پشتیبانی مناسب

  • اگر نظرت رو حذف نکنن خوبه اما بجز توجه به نظر بقیه و نظر دهی کاری نمیشه کرد متاسفانه
    شماکارخوبی کردی پست گذاشتی بقیه هم ببینن مشکل اینه که ما وقتی مشکل پیش میاد خاموش میمونیم و بقیه هم اشتباه مارو تکرار میکنن و اون شرکت یا کمپانی به کار غلطش ادامه میده

Leave a Reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.